Oghje, a China hè u più grande pruduttore è cunsumadore di plastica di u mondu

U cunsumu apparente di plastiche hè di circa 80 milioni di tonne, è quellu di i prudutti di plastica hè di circa 60 milioni di tonne. I prudutti di plastica sò strettamente ligati à a vita di e persone è anu un grande impattu annantu à e materie prime di plastica.

L'impurtazioni di a China di i prudutti di plastica sò relativamente chjuche, chì hè strettamente ligata à a situazione chì a Cina hè un grande paese in i prudutti di plastica. A maiò parte di a dipendenza da l'importazione hè menu di 1%. In termini di esportazione di prudutti di plastica, a situazione di esportazione continua à esse ottimista è ferma à u livellu di 15% à manca tutta l'annata. In u 2018, u vulume d’esportazione hà righjuntu u 19% è u vulume d’esportazione era di 13.163 milioni di tunnellate. A dipendenza di l'importazione di i prudutti plastichi di a China hè bassa, è a situazione di l'espurtazione hè bona.

In generale, ancu se i prudutti di plastica di a Cina anu cuntinuatu à cresce, hà cuminciatu à mustrà una tendenza à a calata in u 2018; l'industria era cuncentrata in Cina Meridionale è Cina Orientale, cù una distribuzione geografica irregulare; bassa dipendenza da l'importazione è bona situazione d'esportazione

Disclaimer: Questu articulu riprisenta solu l'opinioni persunali di l'autore, è ùn hà nunda à chì vede cù l'industria petrolchimica chì và alleanza glubale. A so originalità è e dichjarazioni è cuntenuti in l'articulu ùn sò micca stati cunfirmati da l'alleanza. L'autenticità, l'integrità è a puntualità di questu articulu è tuttu o una parte di u cuntenutu ùn sò micca garantiti o promessi da l'alleanza. I lettori sò dumandati solu à riferisce à questu è per piacè verificà i cuntenuti pertinenti da soli.

I prudutti di plastica sò a designazione generale di tutti i prucessi cumpresi a stampatura à iniezione è a vescica cù u plasticu cum'è materia prima. I prudutti di plastica di a Cina sò aduprati principalmente in campi agriculi, imballaggi, custruzzioni, trasporti industriali è ingegneria.

Da u 2008 à u 2020, l'industria di i prudutti plastichi di a Cina hà mantinutu una crescita stabile, è hà dimustratu una calata significativa in u 2018. Questu hè ancu ligatu à l'introduzione di pulitiche naziunali industriali in una certa misura. Per esempiu, dapoi chì l'ispezione ambientale hà iniziatu in u 2017, e piccule fabbriche à valle è l'imprese chì ùn sò micca conformi sò state successivamente pruibite è chjose, ciò chì hà limitatu l'aumentu di a produzzione di prudutti di plastica, in particulare in u 2018. À u listessu tempu, questu hè ancu in relazione cù a grande basa in 2017. In 2017, i prudutti di plastica di a China anu aumentatu di 3,44499 milioni di tunnellate, un aumentu di 4,43%.


Tempu di posta: Nov-23-2020